Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

20 bands and artists you should definitely check out!

No 2:  THE LYTICS

Αν και δεν είμαι τρελή fan της hip -hop σκηνής, αυτό το συγκρότημα όμως μου κάνει και μου κάνει πολύ. Πρώτον γιατί προέρχεται από τη λατρευτή μουσική σκηνή του Καναδά, που τόσες φορές στο παρελθόν μου έχει χαρίσει πολύ αγαπημένα συγκροτήματα και δεύτερον γιατί οι The Lytics δεν είναι ένα από τα συνηθισμένα hip hop σχήματα. Ξέρετε εσείς πολλούς hip hop καλλιτέχνες, που να γουστάρουν τον Andrea Bocelli? Η ουσία όμως είναι ότι η μουσική των the Lytics όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη δόξα άλλων ήδη πρωτοκλασάτων hip hop σχημάτων, αλλά σε πολλά σημεία τη βρίσκω και πολύ καλύτερη και πολύ πιο "γήινη" να μου επιτραπεί ο όρος. Ακόμα και από εμπορική πλευρά να το δούμε, κομμάτια σαν το "Stay Humble" και το "Big city Soundgirl" θα μπορούσαν να γίνουν άνετα ραδιοφωνικές επιτυχίες με τον τόσο feel good ήχο που αποπνέουν.  







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου